Lemoniada truskawkowa.


     Najlepsza na upały jest lemoniada, lecz tym razem przygotowałam ja w nieco innej wersji. Jako że sezon truskawkowy w pełni, postanowiłam dodać je do lemoniady i to był strzał w dziesiątkę! Słodkie truskawki, kwaśna cytryna, lód i lemoniada truskawkowa gotowa! Polecam!!!



Składniki na lemoniadę truskawkową
sok z 1-2 cytryn
200 g umytych i odszypułkowanych truskawek
miód lub cukier do smaku  (ja użyłam miodu z mniszka lekarskiego)
1 litr zimnej wody
plasterki cytryn, truskawki, listki melisy lub mięty , kostki lodu do dekoracji
     Truskawki rozdrabniamy w blenderze, dodajemy sok z cytryny, wodę, mieszamy i dosładzamy miodem. Dekorujemy pokrojonymi truskawkami, cząstkami cytryn, listkami mięty, bądź melisy, podajemy z kostkami lodu. Gotowe!


Komentarze

Prześlij komentarz