sobota, 25 czerwca 2016

Lody truskawkowo-bananowe.


     Dziś kolejny sposób na łatwe w przygotowaniu, smaczne lody na bazie mrożonych owoców i jogurtu. Smaki można dowolnie modyfikować dzięki dodaniu innych owoców np. jagód, malin lub zmianie jogurtu na np. brzoskwiniowy lub każdy inny. Idealne na dzisiejszy upał ;)


Składniki na lody truskawkowo-bananowe:
180 g mrożonych truskawek
1 banan (może być również mrożony, wcześniej pokrojony w plasterki)
100 g jogurtu bananowego

     Truskawki umieszczamy w kielichu do miksowania z funkcją kruszenia lodu i rozdrabniamy. Dodajemy banana, jogurt i jeszcze chwilę miksujemy. Gotową masę przekładamy do pojemnika i mrozimy do uzyskania pożądanej konsystencji.


8 komentarzy:

  1. Hej Aga!!!Super przepis.Wlasnie szukalam przepisu na wykorzystanie truskawek z ogrodka.Banany tez mam wiec beda lody;-)Dzieki!!!!Pozdrawiam mocno,pa!!!!! Angelika

    OdpowiedzUsuń
  2. lody bardzo fajne :) jedynie zamieniłabym jogurt smakowy na naturalny, bo innych nie jadam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepsze! pięknie wyglądają, na upał jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń